"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Домбыралы ауылы Горький атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ
КГУ "Общеобразовательная школа имени Горького села Домбыралы отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

әлеуметтік желілер


әлеуметтік желілер

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Басқару және көшбасшылық

12.11.2019

Уақыты:

Күні: 08.11.2019 ж.        Коуч: Жунусова Гаухар Мешитбаевна

Коучинг сабақтың тақырыбы

Басқару және көшбасшылық

Жалпы мақсаты

Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.

Күтілетін нәтиже

Топтаса жұмыс атқара отырып,басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді. Кәсіби білім, біліктері өседі.

Әдебиет

1. Мұғалімге араналған нұсқаулық.

2. Үлестірме материалдар

3. А.Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж.

4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»

Уақыт

Коучтің  әректі

Тыңдаушылардың әрекеті

 

1.Топтау:

От. Су. Күн. Ай.

Қима қағаздар арқылы әр топ бір-бірін тауып алады. (пазл үлгісінде тарату)

Әр топқа өз атауларына байланысты анықтама беру.

От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.

Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.

Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

Пазлдар арқылы топқа бөлінеді.

 

2. Ой қозғау:

Тақтаға әр саланың өзіндік ерекшелігімен аты айшықталған тұлғалар суреттерін көрсету. Бұлар кімдер? Барлығында қандай ортақ қасиет бар? Неліктен халық оларды ерекше құрметтейді? Т.б сұрақтар қою

Формативті бағалау

Тақтадаға ілінген суреттегі әрбір кісі жайлы пікірлеседі.

 

Асоцияция әдісі арқылы көшбасшыға тән қасеттерді атау:

1. Оптимист

2. Әділ, қарапайым

3. Мәдениетті

4. Шығармашыл

5. Зерттеуші гуманист

6. Жаңашыл

Формативті бағалау

Көшбасшыға тән қасеттерді тақтаға шығып жазады.

 

Сахналық көрініс:

1. Қатал көшбасшы

2. Сабырлы көшбасшы

3. Еңбекқор көшбасшы

4. Қайырымды көшбасшы

Аталған образдарды топта аса шығармашылықпен сомдау.

Критерилер арқылы бағалау

Кері байланыс: Не түсінгені жайлы, көшбасшы болу үшін қай қасиеттерді ұстанғаны дүрыс екендіктерін сұрау

Әрбір топ көшбасшы түрлеріне байланысты шынай түрде көрініс көрсету.

 

Топтық жұмыс:

1-топ:

Көшбасшы – ол....

2-топ:

Көшбасшы болу үшін....

3-топ:

Көшбасшы алдымен...

4-топ:

Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі...

(4 топ берілген тапсырманы шығармашылықпен орындау керек екендігі айтылады.)

 

Бұл тапсырманы әр топ өз шығармашылықтарымен орындайды.

 

Жеке жұмыс:

Қатысушыларға өз бойларында көшбасшылққа тән қанша қасиет бар екенін анықтату. Әр қатысушыға парақша тарату.

Көшбасшыға тән қасиеттердің өзінде қанша пайызы бар екенін анықтайды.

 

Слайдпен жұмыс:

Көшбасшылық ұғымын түсіндіру.

(МАН)

Көшбасшы ұғымы жайлы мәлімет алады.

 

Бейнекөрініс «Интузиазм лидера»

Топта талқылатып, 1 қатысушы өз ойларын қорыту.

Бейнекөріністі көріп, топта пікірлесіп, ортаға біреуі шығып ой қорытады

 

Кері байланыс: Тақтаға үлкен түрі көрсетіледі.

 

Барлық қатысушыға ақ парққа өз алақандарын салып, әрбір саусақ ішіне сұрақтың жауаптарын жазады.

Просмотров: 512


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст